Sabtu, September 03, 2011

Aku Hanyalah Aku

Views


Sepi..
Menyepi..
Kadang kala itu lebih bererti
Bagi mencari kembali siapa itu 'diri'
yang Terkandas ditangan jajahan 'Hawa nafsu' yang melingkari diri
Rabbi..
Rabbi.~
Aku datang ini..
Jangan biarkan aku pergi
Daripada-MU yang mencipta hamba yang hina ini

Maaf..
ampun~..
Kesalahan ku lampau sekali
Kadang ku bilang benci
Pada diri , yang bermimpi sering sekali
Terleka terpedaya..
Dengan 'jahatnya' Dunia..
Aku masih tergendala..
Dalam mencari makna 'Apa Itu CINTA?'

Tuntuni ku~
Hampiri ku..
Genggam erat jemariku.
Aku hanyalah aku..
Yang kerdil itu aku
Dan ternyata aku hanyalah aku!~


☂Asal Allah redho,Tinta Ini Pasti Bernada.Ya, Teruskan Tersenyum!☂

0 ulasan:

 
COPYRIGHT@Segala Yang Tercatat Di Atas Semua Hak milik Atin Jieha Pemilik SKH