Sabtu, Januari 28, 2012

:: Terima Kasih Ukhtiku Alang::

Views

Terima kasih ukhtiku Alang..
Yang sentiasa memberi peransang..Membalas coretanku mengenai 'Biasa itu Istimewa'
Izinkan Along paparkan di sini alang ku sayang.

Belati tajam menusukmu,
Membuat darah sedikit tempias padaku
Sabarlah ukhtiku
Kuatkan dirimu
Aku sentiasa mendoakan yang terbaik buatmu
Walau sudah penuh balang ilusi
Akan ku tambah satu, jika kau memerlukan
Jika tidak,
Aku sendiri mahu jadi bekasnya..
Along ku sayang..
Aku tiada di sisimu,
Saatmu hiba kau diamkan
sedang aku, tidak betah menangis
Memanggil namamu berulang,
dek lemahnya aku
Menghadapi dunia..
Aku tidak setegamu ukhti,
masih mencuba, semampuku
Moga tabah itu tetap kekal di sisimu
dan ada tempiasnya buat ku
Moga, Penawar ampuh akan Rabbi alirkan,
Meniti tiap titis air mata yang gugur..
Kuat, ukhtiku sayang!



Coretan ini mendamaikan,
Terasa tenang dengan adanya anda disisi.
Itulah halawatul ukhuwah yang terpatri..
Manisnya menusuk sanubari..


-Atin Jieha-
28012012
14:20  p.m
Bayt imtiyaz crew,Mu'tah  Karak ,JOrdan.

☂Asal Allah redho,Tinta Ini Pasti Bernada.Ya, Teruskan Tersenyum!☂

0 ulasan:

 
COPYRIGHT@Segala Yang Tercatat Di Atas Semua Hak milik Atin Jieha Pemilik SKH