Sabtu, November 27, 2010

Jika Pernah anda~

Views
--Atin jieha--
27112010
[ 21:30p.m ]
Rainbows+cloudy=


Jika pernah anda memerlukan aku,
Aku akan di sini,
Untuk mengusir kesedihan,
Dan mengusap air mata.

Jika pernah anda memerlukan aku,
Aku akan sering dua langkah di belakang,
Untuk mengikuti jejak anda,
Dan mendengar apa yang ada di fikiran anda.

Jika pernah anda memerlukan aku,
Anda tidak akan pernah takut,
Bahawa kehadiran anda tidak penting,
kerna anda amat berharga dan bernilai.

Jika pernah anda memerlukan aku,
Aku akan selalu berada di sekitar,
Untuk membawa kembali tawa,
Dimana jauh di dalam hati anda itu ditemui.

Anda tidak akan perlu bimbang,
Sebab Aku akan selalu berada di sini,
Untuk mengusir kesedihan,
Dan mengusap air mata.

"Jika,jika dan jika..
Saya akan selalu menjadi telinga untuk mendengar
Menjadi bahu untuk bersandar
Menjadi mata untuk melihat
Menjadi hati untuk merasa..
Menjadi segalanya untuk kalian..
Menjadi sesuatu buat kalian.."




☂Asal Allah redho,Tinta Ini Pasti Bernada.Ya, Teruskan Tersenyum!☂

0 ulasan:

 
COPYRIGHT@Segala Yang Tercatat Di Atas Semua Hak milik Atin Jieha Pemilik SKH